План виховної роботи на 2024-2025 н. р.
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
НА 2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Вступ
Російський напад на Україну створив безпосередню та зростаючу загрозу життю і добробуту українським дітям. Війна впливає на психічне здоров’я кожного громадянина України. Одним із головних завдань ліцею є повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу.
Відповідно до Закону України «Про освіту», Концепції Нової української школи виховання є невід’ємною складовою освітнього процесу, є наскрізним процесом, охоплює усі сфери шкільного життя і грунтується на цінностях:
-
загальнолюдські цінності;
-
особисті цінності;
-
національні цінності;
-
громадянські цінності;
-
духовні цінності;
-
екологічні цінності.
У 2024-2025 навчальному році педагогам ліцею варто зосередитися на основних напрямах виховної діяльності, а саме:
-
національно-патріотичне виховання;
-
партнерство між вчителем, здобувачем освіти та батьками;
-
учнівське самоврядування;
-
безпечне і здорове освітнє середовище;
-
розвиток критичного мислення та медіаграмотності.
Національно-патріотичне виховання повинне здійснюватися на прикладах мужності воїнів ЗСУ, учасників революційних подій у 2004, 2013-2014 р., героїв Небесної Сотні, анексії Криму російською федерацією, війни російської федерації проти України.
Основні завдання виховної системи ліцею на 2024-2025 навчальний рік:
-
Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного самостійно здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
-
Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
-
Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального напрямку.
-
Створення умов для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
-
Впроваджувати оптимальні методи, форми, засоби, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особисто свого життєвого шляху.
-
Забезпечення комфортних умов навчання та праці.
-
Створення освітнього середовища вільного від будь-яких форм насильства.
З метою забезпечення виконання основних виховних завдань ліцею, впровадження інноваційних виховних технологій та створення цілісної виховної системи в 2024-2025 навчальному році педагогічний колектив ліцею виховну роботу здійснюватиме згідно з нормативно-правовими документами та відповідно до пріоритетних напрямків виховної роботи.
Впродовж року діятиме спільнота ініціативної творчої групи класних керівників 1-11 класів, будуть проведені відкриті виховні заходи, щомісячні методичні оперативки з класними керівниками, на яких буде надано методичну допомогу в організації виховної діяльності класу. У 2024 – 2025 навчальному році класні керівники повинні дотримуватися Статуту і правил внутрішнього розпорядку ліцею, педагогічної етики, поважати гідність учня, захищати його від будь-якого фізичного та психічного насилля, працювати над збереженням ментального здоров’я учасників освітнього процесу. Своєю діяльністю педагоги повинні стверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі, інформувати про стан виховного процесу в класі та рівень успішності учнів педагогічну раду, адміністрацію ліцею, батьків, обирати органи самоврядування в своєму класі, допомагати в їх роботі. Протягом року класні керівники повинні забезпечити роботу щодо збереження життя та здоров’я своїх вихованців, чинно вести електронний журнал відвідування учнями ліцею, своєчасно здавати цю документацію на перевірку адміністрації. Регулярно, згідно з планом роботи, проводити інструктажі з безпеки життєдіяльності з записом до електронного класного журналу та журналу реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності. Проводити бесіди щодо попередження дитячого травматизму в своєму класі із записами на відповідних сторінках класного електронного журналу.
У 2024-2025 навчальному році будуть чинними основні вимоги щодо ведення шкільної документації: електронних класних журналів, особових справ.
Протягом навчального року буде залучено лідерів учнівського самоврядування до участі у роботі спільнот класних керівників з питань аналізу та оцінки реального стану організації учнівського самоврядування в ліцеї.
Незмінними в цьому році залишаються загальношкільні свята: День знань, фізкультури та спорту, День учнівського самоврядування, День Збройних Сил України, День Соборності, День єднання, День Матері, День захисника та захисниць України, свято Андрія, Миколая, свято української вишиванки, української хустки, День пам’яті та примирення, свято Останнього дзвоника, випускний вечір…
План виховної діяльності
Вознесенського ліцею на серпень-вересень 2024 року
№ п/п |
Зміст запланованих заходів |
Дата виконання |
Форма проведення та узагальнення |
Відповідальні |
Примітка |
Формування загальнолюдських цінностей |
|||||
111. |
До Дня миру. Старт загальношкільного волонтерського проекту «Разом до перемоги». - Акція «Наближаємо перемогу разом!». (Збір коштів на потреби ЗСУ). - Флешмоб «Крила Миру». Виготовлення голубів) |
21.09.24
18-21.24 |
акція
флешмоб |
Кл.кер 5-11 кл.
Кл.кер.1-4 кл. |
|
|
Протибулінговий тиждень |
26-30.09.24 |
наказ |
Педагог-оганізатор |
|
Формування особистих цінностей. |
|||||
1. |
Правила поведінки під час повітряної тривоги. Безпека дітей під час війни. |
05.09.2024 |
інструктаж |
Кл.керівники |
|
2. |
Бесіда «Обережно, гриби!» |
Впродовж місяця |
бесіда |
Кл.керівники |
|
3. |
Бесіда «Увага! Діти на дорозі» Відеолекторій «Безпека на дорогах в умовах воєного стану» |
06.09.2024 |
бесіда |
Кл.керівники |
|
4. |
День безпеки дитини в навчальному закладі. |
08.09.2024 |
бесіди, повідомлення |
Кл.керівники |
|
Формування духовних цінностей. |
|||||
1. |
Всеукраїнський День бібліотек. Бібліофреш Світ читання: відкривай нові горизонти». |
29.09.24 |
бібліофреш |
Кл.кер. 1-4 кл. |
|
|
|
|
|
|
|
Формування національних цінностей. |
|||||
1. |
Свято першого дзвоника та Тематичний перший урок «Ми-українці: честь і слава незламним» |
12.08.24 |
наказ |
ЗДВР, Пед.організатор Кл.керівники |
|
2. |
Заходи до Дня партизанської слави
|
20(22).09.24 |
|
Кл.керівники |
|
3. |
Заходи пам’яті трагедії «Бабин Яр» _ відеолекторій «Бабин Яр: як нацисти хотіли приховати свої злочини». -виховна година «Бабин Яр- найбільша трагедія проти людства». -виставка історичних матеріалів «Трагедія Бабиного Яру».
|
30.09.24 |
виховні години |
Класні керівники 9-10 кл.
5-8 кл.
бібліотекар |
|
4. |
День українського кіно (9 вересня) Перегляд історичного екшену «Захар Беркут» за мотивами повісті Івана Франка. |
09.09.24 |
Вих год. |
Кл кер.9-11 кл. |
|
Формування громадянських цінностей |
|||||
1. |
День фізкультури і спорту Олімпійський тиждень |
02.-06.09.24 |
наказ |
Вчитель фізкультури |
|
2. |
День шкільного самоврядування. Шоу-програма до Дня працівника освіти |
27.09.2024 |
наказ |
Педагог-організатор, Класний керівник 11 класу |
|
Формування екологічних цінностей |
|||||
1. |
Міжнародний день охорони озонового шару. 16 вересня -екологічний дискусійний клуб (обговорення питань про екологічні виклики). - відеолекторій «День охорони озонового шару» |
16.09.24 |
Класні години |
Кл.кер 5-11 кл.
Кл.кер 1-4 кл. |
|
Управлінська і методична робота |
|||||
1. |
Методична оперативка. Планування виховної діяльності педагога-виховника в 2024-2025 н.р.. Консультації класних керівників, лідерів учнівського самоврядування з питань планування виховної роботи |
30.08.24 |
|
ЗДВР |
|
2. |
Узгодження плану виховної роботи з класними керівниками 1-11 класів |
До 06.09.24 |
|
ЗДВР |
|
|
Скласти та погодити графік проведення:
|
До 06.2024 |
|
ЗДВР |
|
3 |
соціальний паспорт учнів |
До 09.2024 |
|
Соціальний педагог |
|
4. |
Засідання спільноти класних керівників. |
16.09.24 |
протокол |
Керівник МО |
|
5 |
Засідання Ради профілактики
|
20.09.24 |
протокол |
ЗДВР
психолог |
|
6 |
Виявлення обдарованих дітей та сприяти розвитку їх творчих здібностей |
До 27.09.2024 |
|
соціально-психологічна служба, педагог-організатор |
|
7 |
Оновити інформаційні стенди |
Впродовж вересня |
|
ЗДВР, педагог-організатор |
|
8 |
Засідання старостату |
ІІ тиждень місяця |
|
Педагог-організатор |
|
9 |
Чергування учнівських колективів |
щотижня |
|
ЗДВР |
|
10 |
Рейди-перевірки «Зовнішній вигляд учня», «Літера “н” у журналі» |
щомісяця |
|
Педагог-організатор |
|
11 |
Проведення загальношкільних лінійок |
щопонеділка |
|
ЗДВР |
|
|
|
|
|
|
|
Робота з активом |
|||||
1. |
Засідання учнівського самоврядування. Виборча кампанія учнівського самоврядування |
13.09.24 |
протокол |
Педагог-організатор |
|
2. |
Вибори органів учнівського самоврядування в класних колективах Тематичні збори учнів по класах «Дотримання правил для учнів обов’язок кожного школяра» Розподіл доручень, оформлення класних куточків. |
До 20.09.24 |
|
Кл.керівники |
|
3. |
Створення інформаційного агентства газети «Голос ліцею»» |
До 06.09.24 |
|
Педагог-організатор |
|
4 |
Призначити шефів-організаторів для молодших школярів |
До 10.09.2024 |
|
Педагог-організатор |
|
5 |
Огляд-конкурс на кращий «Класний куточок» |
27.09.2024 |
|
Учнівське самоврядування |
|
6. |
Рольова гра «Пошук мирного рішення» |
20.09.24 |
|
Учнівське самоврядування |
|
|
|
|
|
|
|
|
Партнерство з батьками |
||||
1. |
Батьківська конференція «Організація навчального процесу в ліцеї в умовах війни» |
30.08.24 |
протокол |
|
|
2. |
Організація роботи батьківського всеобучу (за окремим планом) |
02.09.24 |
|
|
|
3 |
Класні батьківські збори. «Пропаганда правил безпеки дорожнього руху серед дітей» в умовах воєнного стану. |
09.09.24 |
|
Класні керівники |
|
Жовтень
№ п/п |
Зміст запланованих заходів |
Дата виконання |
Форма проведення та узагальнення |
Відповідальні |
Примітка |
|
Формування загальнолюдських цінностей |
||||||
2.
1 |
Заходи до Дня боротьби з торгівлею людьми: -Просвітницька бесіда «Захисти себе та друзів: Як запобігти торгівлі людьми в умовах військового стану». - Дитяча релаксація. Знімаємо стрес. -акція «Людина- не товар»
|
18.10.24 |
інформаційні листівки |
Кл.кер.6-11 кл.
Кл.кер.1-5 кл.
Учнівське самоврядування
|
|
|
3. 2 |
До Міжнародного Дня проти насильства 02.10.
|
02.10.24
|
|
Класні керівники 5-11кл.
1-4 класи Вихователі ГПД |
|
|
Формування особистих цінностей. |
||||||
1. |
Бесіда “Профілактика сальмонельозу та інших кишкових інфекцій”
|
Впродовж місяця |
бесіда |
Кл.керівники., актив класу |
|
|
2 |
Просвітницький відеолекторій «Мінна безпека» |
Впродовж місяця |
інструктаж |
Класні керівники |
|
|
Формування духовних цінностей. |
||||||
1. |
До Дня людей похилого віку Акція «Даруй добро, що є в душі» |
02.10.24 |
акція |
Волонтери класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Формування національних цінностей. |
||||||
1. |
Тиждень патріотичного виховання (за окремим планом). День Захисників і Захисниць України ! жовтня
|
14-18.10.24 |
наказ
відкритий захід |
пед.-організатор
Кл.керівник 5 класу
|
|
|
2. |
Інфозахід «День визволення України від фашистських загарбників» Покладання квітів до пам’ятника воїнам ЗСУ |
25.10.24 |
|
Класні керівники 5-11 кл.
Кл.кер.1-4 кл. |
|
|
3. |
Тиждень писемності і мови (за окремим планом) |
04-08.10.24 |
|
Щербей Г. М. |
|
|
Формування родинних цінностей |
||||||
1. |
Привітання вчителів із Днем працівника освіти
|
04.10.24 |
|
Кл.керівники волонтери |
|
|
Управлінська і методична робота |
||||||
1. |
Методична оперативка. Виховуємо разом |
21.10.24 |
|
ЗДВР |
|
|
2 |
Засідання Ради профілактики |
19.10.24 |
протокол |
ЗДВР |
|
|
Робота з активом |
||||||
1. |
Засідання учнівського комітету
|
11.10.24 |
протокол |
Педагог-організатор |
|
|
2. |
Міжнародний День ООН 24 жовтня Виставка-досьє «Що таке ООН» |
28.10.24 |
|
учком |
|
|
|
Партнерство з батьками |
|||||
1. |
Відкритий діалог з батьками 5 класу «Адаптація учнів до навчання» |
26.10.24 |
|
Класні керівники 5-их класів |
|
|
2. |
Організація роботи батьківського всеобучу«Безпека дитини і дисципліна» |
28.10.24 |
|
ЗДВР |
|
Листопад
№ п/п |
Зміст запланованих заходів |
Дата виконання |
Форма проведення та узагальнення |
Відповідальні |
Примітка |
||
Формування загальнолюдських цінностей |
|||||||
111 |
До всесвітнього Дня дитини (20.11) - бесіда: «Сила дитячого голосу: діалог та розмова з дорослими» - Бесіда «Що робити, коли тебе ображають дорослі?» |
20.11.24 |
|
Класні керівники 5-11 класи
Психолог 1-4 кл.
|
|
||
|
Тиждень «Діти проти насильства» (за окремим планом) |
25.-29.12.24 |
наказ |
Педагог-організатор, психолог |
|
||
Формування особистих цінностей. |
|||||||
1. |
Тиждень безпеки дорожнього руху (за окремим планом) |
11-15.11.24 |
наказ |
Кл.керівники., педагог-організатор, вчитель основ здоров’я |
|
||
2. |
Бесіда «Профілактика захворювання на грип» |
листопад |
бесіда |
Класні керівники |
|
||
3. |
«Цифрова етика вчимося дотримуватися правил в Інтернеті» |
листопад |
бесіда |
Класні керівники |
|
||
Формування духовних цінностей. |
|||||||
1. |
До Всесвітнього Дня доброти 13.11 -Урок гарної поведінки «Доброта в деталях: дрібниці, що роблять життя яскравішим» - інформаційний дайджест «Щоб світ добрішим став!» |
11.11.24 |
Виховні години |
Класні керівники 1-4 класи
5-11 класи |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Формування національних цінностей. |
|||||||
1. |
Початок революції гідності Загальношкільний урок «Шлях гідних і нескорених» -виставка матеріалів «Пам’ятаємо героїв України». |
20.11.24 |
Відкритий захід |
Кл.кер. 9-А |
|
||
2. |
28.11. Відзначення роковин Голодомору 1932-1933 років на Україні - Єдина година спілкування «Голодна правда: розповідаємо дітям про голодомор». Українська акція «Запали свічку»
|
28.11.24
|
Виховні години |
1-11 класи
|
|
||
Формування громадянських цінностей |
|||||||
1. |
До Міжнародного Дня толерантності Відеолекторій «Дітям про толерантність» Вікторина «День толерантності» |
15.11.24 |
|
Пед.організатор Учком
психолог |
|
||
Управлінська і методична робота |
|||||||
1. |
Засідання спільноти класних керівників |
25.11.24 |
|
ЗДВР |
|
||
2. |
Засідання Ради профілактики |
28.11.24 |
протокол |
ЗДВР |
|
||
Робота з активом |
|||||||
1. |
Засідання учнівського комітету
|
29.11.24 |
протокол |
Педагог-організатор |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
Партнерство з батьками |
||||||
1. |
Лекторій з батьками «Онлайн-безпека для дітей: виявлення та запобігання ризиків» |
25.11.24 |
День відкритих дверей |
ЗДВР |
|
||
2 |
Індивідуальні зустрічі з батьками Як підтримати себе і дитину в умовах війни |
Впродовж місяця |
|
Класні керівники |
|
Грудень
№ п/п |
Зміст запланованих заходів |
Дата виконання |
Форма проведення та узагальнення |
Відповідальні |
Примітка |
|
Формування загальнолюдських цінностей |
||||||
1.11. |
До Дня вшанування пам’яті учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС -Година пам’яті «Героїзм та мужність ліквідаторів ЧАЕС: трагедія, подвиг, пам’ять» -Віртуальна екскурсія по Чорнобилю і Прип’яті
|
16.12.24 |
Виховна година
Віртуальна екскурсія |
класні керівники 5-11кл.
класні керівники 1-4кл.
|
|
|
Формування особистих цінностей. |
||||||
1. |
Проведення заходів до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом -Акція солідарності» «Червона стрічка, як символ розуміння». - Арт-терапія «Створи плакат про захист від СНІДу». - Зустріч з представником медичного закладу «Змінити майбутнє: сучасна молодь проти СНІДу» |
02.12.24 |
акція
арт-терапія
зустріч |
учком
класні керівники 5-11кл.
ЗДВР
|
|
|
2. |
Бесіда «Обережно, лід» |
Впродовж місяця |
бесіда |
Класні керівники |
|
|
3 |
Інструктаж з ТБ на зимові канікули |
23.12.24 |
|
Класні керівники |
|
|
Формування національних цінностей. |
||||||
1. |
Свято Андрія |
03.12.24 |
відкритий захід |
Класний керівник 9-Б класу |
|
|
2. |
«Миколай біжить до нас, весело ми проведемо час!». |
09.12.24 |
відкритий захід свято |
педагог-організатор |
|
|
3. |
День Збройних Сил України
|
06.12.24 |
|
9-11 класи Вч. фізкультури |
|
|
Формування громадянських цінностей |
||||||
1. |
Тиждень права Заходи до Міжнародного дня прав людини |
09.-13.24 |
наказ |
Педагог-організатор |
|
|
Формування духовнихцінностей |
||||||
1 |
До Всесвітнього дня української хустки (7 грудня) Флешмоб «Зроби фото з хусткою». |
09.12.24 |
флешмоб |
Кл.керівники |
|
|
Управлінська і методична робота |
||||||
1. |
Про роботу з батьками |
20.12.24 |
наказ |
ЗДВР |
|
|
2. |
Засідання Ради профілактики |
20.12.24 |
протокол |
ЗДВР |
|
|
Робота з активом |
||||||
1. |
Засідання учнівського комітету
|
13.12.24 |
протокол |
Педагог-організатор Комісія «Патріот» |
|
|
|
Партнерство з батьками |
|||||
1. |
Батьківський всеобуч «Попередження правопорушень підлітків» |
24.12.24 |
|
ЗДВР |
|
План виховної діяльності
Воловецького ліцею на січень 2025 року
№ п/п |
Зміст запланованих заходів |
Дата виконання |
Форма проведення та узагальнення |
Відповідальні |
Примітка |
|
Формування особистих цінностей. |
||||||
1. |
Бесіда «профілактика захворювання органів зору» |
Впродовж місяця |
бесіда |
Класні керівники |
|
|
2. |
Лекторій «Як покращити психічне здоровя під час війни?». |
27-31.01.25 |
|
психолог |
|
|
3. |
Профілактична бесіда «Пагубний вплив наркотичних речовин на організм людини» |
Впродовж місяця |
|
Кл.кер. |
|
|
Формування національних цінностей. |
||||||
1. |
До Дня Соборності України - Загальношкільна лінійка
- флешмоб «Голоси Соборності»
-відеолекторій «День Соборності України».
|
22.01.25 |
|
Вч. історії Зенинець В. В. Кл.кер. 1-11 класи Педагог-організатор 5-11 класи |
|
|
2. |
До дня пам’яті загиблих під Крутами Загальношкільна лінійка -Акція «Шануємо героїв Крут».
- онлайн-вікторина «Крути» - відеолекторій «300 українських спартанців. Головні міфи про бій під Крутами». |
29.01.25 |
Відкритий захід
онлайн |
10 клас
Кл.кер.5-11 кл |
|
|
3. |
До Дня пам’яті Кіборгів: відеоперегляд художнього фільму режисера Ахтема Сеїтаблаєва «Кіборги.
|
20.01.25 |
|
Класні керівники 9-11 класи |
|
|
4. |
До міжнародного Дня памяті жертв Голокосту (27) - групова дискусія Що ми можемо навчити з історії Голокосту?». - онлайн-екскурсія музеєм «Пам'ять єврейського народу та Голокосту в Україні» |
27.01.25 |
|
Кл.кер 8-11 кл.
Кл.кер.5-7 кл. |
|
|
|
||||||
Управлінська і методична робота |
||||||
1. |
Узгодження плану виховної роботи з класними керівниками на ІІ семестр |
23.01.25 |
узгодження |
ЗДВР |
|
|
|
|
|
|
|
|
Лютий
№ п/п |
Зміст запланованих заходів |
Дата виконання |
Форма проведення та узагальнення |
Відповідальні |
Примітка |
||
Формування загальнолюдських цінностей. |
|||||||
1. |
До Всесвітнього Дня доброти (17) Година спілкування «Подарую тобі добре слово» - акція «Дарунки від душі». - |
17. 02.25 |
Виховні години |
Класні керівники 1-5 кл. Учнівське самоврядування
|
|
||
2. |
День єднання (16)
|
18.02.25 |
|
Кл.кер. 6-11 кл. |
|
||
Формування особистих цінностей. |
|||||||
1. |
До Дня безпечного інтернету День безпечного Інтернету. Цікаві факти.
Онлайн-гра «Безпека дітей в Інтернеті» |
06.02.25
|
|
психолог
кл.кер.
|
|
||
2. |
Бесіда «Профілактика хвороб пов’язаних з порушенням постави» |
Впродовж місяця |
бесіда |
Класні керівники |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Формування національних цінностей. |
|||||||
1. |
День пам’яті героїв Небесної Сотні - Патріотичні читання «Тебе я любив, і любив Україну, вона, як і ти, у мене одна». - флешмоб «Звяжи стрічку пам’яті на честь героїв».
|
20.02.25 |
|
Вч.укр.мови
Педагог-організатор |
|
||
2. |
До Міжнародного Дня рідної мови - створення лепбука «Цікаві факти про українську мову». - Квест «Україна починається з мови» |
21.02.25 |
Відкритий захід |
Вч.у кр. Мови Куцик О. М.
7 клас |
|
||
3. |
Вторгнення Росії в Україну «Чорний четвер» Урок мужності «Нікому нашу волю не зламати, у нас мета єдина, ми разом наближаєм Перемогу! Героям Слава! Слава Україні!». |
Лютий 24 |
Виховні години протягом тижня |
Класні керівники |
|
||
4. |
День Державного герба (19)
|
19.02.25 |
|
Педагог-організатор |
|
||
Формування громадянських цінностей |
|||||||
1. |
Тиждень профорієнтації
|
03-07.02.25 |
наказ |
Психолог |
|
||
|
Формування духовних цінностей |
||||||
1. |
До Дня святого Валентина - Майстер-клас із виготовлення валентинок - Пошта кохання. - виставка робіт «Кохання надихає». |
14.02.25 |
виставка
|
1-4 класи ГПД
учком кл.кер.1-11 класів
|
|
||
2 |
До Дня Стрітення Виховний захід «Зима з весною зустрічаються» |
02.02.25 |
свято відкритий захід |
Класний керівник ___ класу |
|
||
Управлінська і методична робота |
|||||||
1. |
Засідання спільноти класних керівників |
17.02.25 |
протокол |
ЗДВР |
|
||
2. |
Засідання Ради профілактики |
24.02.25 |
протокол |
ЗДВР |
|
||
Робота з активом |
|||||||
1. |
Засідання учнівського свмоврядування
|
19.02.25 |
протокол |
Педагог-організатор |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
Партнерство з батьками |
||||||
1. |
Робота з батьками ( консультація) діти, що стоять на обліку, мають сімейні труднощі у вихованні |
Впродовж місяця |
|
ЗДВР |
|
||
2. |
Круглий стіл для батьків «Діти, Інтернет, мобільний зв’язок». |
21.02.25 |
|
ЗДВР |
|
Березень
№ п/п |
Зміст запланованих заходів |
Дата виконання |
Форма проведення та узагальнення |
Відповідальні |
Примітка |
||
Формування особистих цінностей. |
|||||||
1. |
До всесвітнього Дня боротьби з наркотиками -диспут «Будь сильнішим-скажи наркотикам-ні!». - перегляд наукового фільму «Наслідки вживання наркотичних засобів для організму та суспільства».
|
03.03.25 |
|
5-8 класи
9-11класи |
|
||
2. |
До Всесвітнього Дня боротьби проти туберкульозу Інтерактивна бесіда з елементами гри «Туберкульоз- хвороба яку можна запобігти і вилікувати». |
21.03.25 |
бесіда |
Класні керівники |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Формування національних цінностей. |
|||||||
1. |
Шевченківська декада |
03-10.03.25 |
Наказ
|
Вч.укр.мови Щербей Г. М. |
|
||
|
Формування громадянських цінностей |
||||||
2 |
День українського добровольця (14)
|
14.03.25 |
|
Класні керівники 5-11кл.
|
|
||
Формування духовних цінностей |
|||||||
1. |
Тиждень дитячої та юнацької книги |
17-21.03.25 |
наказ |
бібліотекар |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Формування родинних цінностей |
|||||||
1. |
Міжнародний день прав жінок Гарно-фест «Маму я вітаю, міцно обіймаю». |
07.03.25 |
Свято відкритий захід |
Класні керівники 2-3 класів |
|
||
Формування екологічних цінностей |
|||||||
1. |
До Всесвітнього Дня водних ресурсів. -лекція «Вода-джерело життя» - вікторина «всесвітній день водних ресурсів». - відеолекторій «22 березня всесвітній день води».
|
21.03.25 |
|
Кл.кер 9-11 кл. Кл.кер 5-8 кл.
1-4 класи |
|
||
2. |
День котів. Фотофлешмоб «М’якенькі і вусаті» |
01.03.25 |
|
Кл.кер.1-4 кл. |
|
||
Управлінська і методична робота |
|||||||
1. |
Методична оперативка
|
15.03.25 |
|
ЗДВР |
|
||
2. |
Підсумки моніторингу ціннісних ставлень і орієнтацій учасників освітнього процесу ліцею |
21.03.25 |
наказ |
ЗДВР |
|
||
2. |
Засідання Ради профілактики |
28.03.25 |
протокол |
ЗДВР |
|
||
Робота з активом |
|||||||
1. |
Засідання учнівського комітету
|
12.03.25 |
протокол |
Педагог-організатор |
|
||
|
Партнерство з батьками |
||||||
|
Педагогічний всеобуч батьків «Агресивна поведінка підлітків. Що таке батьківський авторитет» |
|
|
ЗДВР |
|
Квітень
№ п/п |
Зміст запланованих заходів |
Дата виконання |
Форма проведення та узагальнення |
Відповідальні |
Примітка |
|
Формування особистих цінностей. |
||||||
1. |
Всесвітній День здоров’я Тиждень здоров’я |
01.-04.04.25 |
наказ |
Психолог, вчитель основ здоров’я |
|
|
2. |
Тиждень безпеки життєдіяльності День ЦЗ |
21-25.04.25 |
наказ |
вчитель основ здоров’я, ЗДВР |
|
|
3. |
Профілактика педикульозу та шкіряних захворювань у дитячому колективі |
Впродовж місяця |
бесіди |
Класні керівники |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Формування екологічних цінностей. |
||||||
1. |
До Всесвітнього Дня довкілля (20) Акція «Чисте довкілля» |
18.04.25 |
|
Класні керівники |
|
|
2. |
До Всесвітнього Дня Землі (22) -дистанційна вікторина до Дня Землі |
22.04.25 |
|
Класні керівники |
|
|
3. |
До Дня пам’яті про Чорнобильську катастрофу -Урок пам’яті «Історія героїв» |
26.04.25 |
Виховні години |
Класні керівники |
|
|
Управлінська і методична робота |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Засідання Ради профілактики |
27.04.25 |
протокол |
ЗДВР |
|
|
Робота з активом |
||||||
1. |
Засідання учнівського самоврядування
|
09.04.25 |
протокол |
Педагог-організатор |
|
|
|
Партнерство з батьками |
|||||
1. |
Просвітницька онлайн-зустріч з батьками «Чи можна дітям пересуватися в темний час доби без супроводу батьків в умовах воєнного стану» |
Впродовж місяця |
|
ЗДВР |
|
Травень
№ п/п |
Зміст запланованих заходів |
Дата виконання |
Форма проведення та узагальнення |
Відповідальні |
Примітка |
||
Формування національних цінностей. |
|||||||
1. |
До Дня пам’яті та примирення Урок мужності «Дорогами визволення України» |
09.05.25 |
Узгодження
Відкритий захід |
Класний керівник 8 класу |
|
||
2. |
До Дня Європи в Україні (9) Відеолекторій . 9 травня в Україні відзначають День Європи: нова дата свята затверджена Указом Президента України |
09.05.25 |
|
Класні керівники 9-11 класів
|
|
||
3. |
Свято української вишивки. Флешмоб «Одягни вишиванку» |
15.05.25 |
флешмоб |
Педагог-організатор |
|
||
4 |
День українського рушника (25) Урок патріотичного виховання «Український рушник-українська душа» |
26.05.25 |
Виховна година |
Кл.кер.1-11 кл. |
|
||
5 |
День боротьби за права кримськотатарського народу (18) Загальношкільний урок « Геноцид кримськотатарського народу» |
16.05.25 |
урок |
Кл.кер 5-11 кл. |
|
||
Формування загальнолюдських цінностей. |
|||||||
1. |
Свято Букварика |
26.05.25 |
Відкритий захід |
Класний керівник 1класу |
|
||
2. |
До Дня протидії булінгу (04) -Година спілкування на тему»Моя поведінка в конфлікті, небезпечній ситуації». - відеоролик «Страх у дітей. Як подолати?» |
05.05.25 |
|
Класні керівники 5-11 класи Класні керівники 1-4 кл. |
|
||
3. |
Виховний захід «Ми вже не малюки» |
29.05.25 |
Відкритий захід |
Класний керівник 4 класу |
|
||
4. |
Свято останнього дзвоника |
30.05.25 |
наказ |
ЗДВР |
|
||
Формування родинних цінностей |
|||||||
1. |
До Дня матері та сім’ї Святковий виховний захід |
12.05.25 |
Відкритий захід |
Класний керівник 6 кл. |
|
||
Управлінська і методична робота |
|||||||
1. |
Методична оперативка. Оздоровлення учнів. Проведення інструктажів з ОП та ТБ у ліцеї під час літніх канікул
|
29.05.25 |
|
ЗДВР |
|
||
2. |
Засідання Ради профілактики |
16.05.25 |
протокол |
ЗДВР |
. |
||
3 |
Засідання спільноти класних керівників |
22.05.25 |
протокол |
ЗДВР |
|
||
Робота з активом |
|||||||
1. |
Засідання учнівського самоврядування
|
16.05.25 |
протокол |
Педагог-організатор |
|
||
2. |
Звіт волонтерських загонів про проведену роботу за рік |
23.05.25 |
Звіт, рейтинг |
Педагог-організатор |
|
||
|
Партнерство з батьками |
||||||
1. |
Батьківська конференція «Пропаганда правил безпеки життєдіяльності серед дітей» |
27.05.25 |
|
ЗДВР |
|
Директор ліцею О. АЛБУЛ
РІЧНИЙ ПЛАН З ВИХОВНОЇ РОБОТИ
(Дистанційна форма навчання)
Вознесенського ліцею Бузької сільської ради
на 2022/2023 навчальний рік
Виховання - важлива справа,
ним вирішується доля людини.
Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.
Основними принципами виховання є:
- гуманістичний принцип, що полягає у визнанні людини найвищою цінністю, розумінні дитини, доброзичливому ставленні до неї, довірі, прийнятті дитини такою, якою вона є, зміні її поведінки через позитив;
- індивідуальний принцип утверджує унікальність і неповторність кожної дитини, визначає її інтереси, потреби у житті;
- альтруїстичний принцип виявляється у безкорисливій любові і турботі про іншу людину;
- принцип неперервності, який характеризує процес виховання як такий, що триває протягом усього життя людини;
- принцип цілісності за яким консолідує зусилля усіх суб’єктів виховання в одну систему;
- принцип наступності, що забезпечує передачу із покоління в покоління досвіду засвоєння гуманістичних цінностей, які є базисом виховання і розвитку дитячої особистості;
- принцип культуровідповідності за яким здійснюється виховання гуманістичних цінностей відповідно до культурних умов суспільства;
- принцип природовідповідності, тобто виховання дітей з урахуванням їх індивідуальних особливостей, темпераменту, якостей, нахилів, здібностей, вікових особливостей, природних умов, соціального оточення, народних традицій тощо;
- принцип педагогічної компетентності, що полягає у доцільному використанні педагогічних форм, методів, доборів змісту, педагогічній тактовності;
- принцип стимулювання визначається вірою у сили і здібності дитини, її здатність досягти високих результатів, заохочення до самоорганізації, самовиховання і самовдосконалення;
- принцип життєвої творчої самодіяльності передбачає становлення особистості учня як творця свого життя, який здатен приймати особисті рішення, і нести за них відповідальність, повноцінно жити й активно діяти, постійно самовдосконалюватися, адекватно і гнучко реагувати на соціальні зміни;
- принцип оздоровчої спрямованості визначає здоров’язбережувальні компетентності як основи формування в учнів закладів освіти відповідального ставлення до власного здоров’я;
- соціально-педагогічне партнерство як оптимізація спільної діяльності на основі діалогової взаємодії і узгодженої співпраці між різними соціальними інститутами у соціальному захисті, супроводі, соціально-педагогічній підтримці вразливих категорій сімей та дітей, інших цільових груп; координація дій педагогічних, виробничих колективів, сім’ї, громадськості з питань навчання і виховання дітей, підтримки формальної, неформальної та інформальної видів освіти, а також різних форм освіти: інституційної (очна, заочна, дистанційна, мережева) та індивідуальної (екстернатна, сімейна, педагогічний патронаж, на робочому місці);
- міжсекторальна взаємодія розкривається як регулярні спільні заходи організацій громадянського суспільства і владних структур у побудові загальнонаціональної системи виховання, реагуванні на глобалізаційні виклики, подоланні складних соціально-педагогічних явищ; як спільне здійснення соціально важливих програм; підтримка кращих соціально-педагогічних ініціатив; як участь громадськості у формуванні та реалізації державної сімейної та молодіжної політики.
Компетентнісний потенціал виховання |
||
№ п/п |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
1 |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; - любов до українськоїмови; – усвідомленняроліукраїнськоїмовив особистому житті, а також у житті нації і держави; – спілкуванняукраїнськоюмовою у школі та поза школою
Практична здатність: – розумітиукраїнську мову; – послуговуватися державною мовою в різноманітнихжиттєвихситуаціях та дотримуватися мовного етикету; – застосовуватирізноманітнікомунікативністратегіїзалежновід мети спілкування; – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювативласну думку; – уміти правильно викоритовувати термінологічний апарат,спілкуватися в процесі начально-пізнавальної діяльності; –розвʼязувати конфлікти за допомогою спілкування; –популяризуватиідеїгуманізма, добра та краси;
|
2 |
Спілкування іноземними мовами |
Ціннісне ставлення: - усвідомлення ролі іноземної мови як механізму глобалізації, як запоруки зручності самореалізації в умовах закордоння; – ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності; – позитивне сприйняття інакшості та інтерес до культурних відмінностей; – толерантне ставлення до представників різних народів і культур; – запобігання проявам ксенофобії, нетерпимості і расизму
Практична здатність: – готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є; – знати і за потреби спілкуватися мовами інших народів; – володіти навичками міжкультурної взаємодії; – запобігати міжетнічним і міжкультурним конфліктам; – уміти розв’язувати конфліктні ситуації та знаходити компроміси |
3 |
Математична компетентність |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення важливості математичного мислення та математичних знань у життєдіяльності людини; – розуміння цілісної картини світу, закономірності розвитку суспільства, людських відносин, небезпек у застосуванні маніпулятивних технологій; – дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях; – протистояння маніпулятивним впливам
Практична здатність: – розвиватикритичне мислення; – аналізувати, систематизувати і сентизувати інформацію; – установлювати причиново-наслідкові зв’язки; – виокремлювати головні та другорядні цілі, ризики поведінки, ризиковані життєві ситуації й обирати шляхи їх вирішення |
4 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Ціннісне ставлення: – розширення і поглиблення знань про предметний світ, сферу людських відносин та про себе; – критичнеоцінювання результатівлюдськоїдіяльностіуприродномусередовищі
Практична здатність: – готовність до саморозвитку і опануваннясучасними технологіями; – використовувати сучасні технології у своїй діяльності; – брати участь у дослідній і проектній діяльності |
5 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення: – здійснення пошукової діяльності та виконання задач за алгоритмом; – уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами; – розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації; – протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо
Практична здатність: – умітивикоритовуватирізні способи пошуку корисної інформації в довідникових джерелах (зокрема,за допомогою інформаційно-комунікативних технологій), критично мислити в процесі збору та обробки інформації; – дотримуватисяетикету; – критичновідбірати Інтернетінформацію; – дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх |
6 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення: – визначення метитацілівласного життя і діяльності, планування йорганізація життя; – визначення близьких, середніх і далеких перспектив, розроблення стратегії життя; – уміння працювати самостійно і вкоманді; – користування різнимиджереламиінформації; – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовуваннярізних поведінкових і комунікативнихстратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації
Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками; – готовністьудосконалювати свої моральні,морально-вольві якості та навички поведінки впродовжжиття; – розуміти необхідності роботи над собою |
7 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; – формулюваннявласнихпропозицій, рішень; – виявлення лідерських якостей; – усвідомлення ціннісного змісту грошей, праці і рівності прав людей, праці батьків; – засудження споживацького способу життя та трудової експлуатації дітей
Практична здатність: – готовністьбративідповідальністьза себе та інших; – розвивати моральні якостідля успішноїпрофесійноїкар’єри; – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях |
8 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування; – участь у шкільному самоврядуванні і в дитячих громадських об’єднаннях
Практична здатність: – володітинавичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – готовність захищати Батьківщину; – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; – гуманно ставитися до інших людей, бути здатнимдо альтруїзму, співчуваття, емпатії; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини |
9 |
Обізнаність та самовираження у сферікультури |
Ціннісне ставлення: – ідентифікація себе як представникапевноїкультури; – визначення ролі і місцяукраїнськоїкультури в загальноєвропейському і світовому контекстах; – використаннякультурногодосвіду в життєвихситуаціях; – долучення до творчості, висловлюючивласніідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючивідповіднізображувально-виражальнізасоби
Практична здатність: – поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них; – бути відкритим до культурного діалогу; – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам |
10 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля; – формування ставлення до природи,як універсальної цінності; – визнання за об’єктами природи права на існування незалежно від привнесеної користі; – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного житття людини
Практична здатність: – уміти виокремлювати екологічний контекст будь-якого виду діяльності; – формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі); – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні доприроди й побутовійдіяльності. |
Основними завданнями виховної роботи на 2022-2023 навчальний рік є:
- Виховання в учнів любові до свого народу, патріотичного ставлення до своєї держави, його мови, традицій, народних ремесел; виховання любові до праці, почуття дбайливого, бережливого ставлення до шкільного майна; виховання почуття відповідальності за доручену справу та бережливого ставлення до природи.
- Здійснення правового виховання дітей, ознайомлення їх з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального Кодексу України, зацікавлення дітей читанням періодичної преси, переглядом телепередач з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно-пізнавальних годинах.
- Зміцнення здоров’я дітей, сприяння їх сумлінному ставленню до уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової зарядки; організація екскурсій та походів.
- Виховання поваги до вчителів, батьків та старших людей.
ВЕРЕСЕНЬ
Місячник безпеки дорожнього руху
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
01.09 |
Свято 1 вересня. День Знань «Кличе вересень до школи». 2. Єдиний відеоурок «Ми - українці, незламні і нескорені»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва; Ціннісне ставлення до суспільства і держави.
Спілкування держаною мовою, соціальна та громадська компетентність. |
ЗВР Пед.орг Класні керівники |
1-11 |
|
05.09-09.09 |
1.Організаційні онлайн виховні години. Вибір членів учнівського самоврядування в класах. 2. Класні збори «Знайди себе» (розподіл доручень у класі, планування роботи, вибори активу класу). 3.Ознайомлення учнів з правилами онлайн уроків. 4.Проведення відеочеленджів до Дня фізичної культури та спорту «Разом нас багато, нас не подолати» 9-11 клас, «До перемоги» 5-8 , «Заради руху» 1-4 5.Проведення місячника «Увага! Діти на дорозі!» (за окремим планом)
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави; Ціннісне ставлення до себе;
Підприємливість, уміння навчатися впродовж життя |
ЗВР Пед.орг Класні керівники |
1-11 |
|
13.09 |
1.День пам’яті жертв фашизму. Проведення онлайн-бесіди: «Внесок України в боротьбу проти фашизму»
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг |
5-11 |
|
15.09 |
1.Онлайн-лекція «Google — найбільша пошукова система» до Дня народження Google. 2.Створення онлайн-привітання до Дня народження Google (протягом тижня) 3.Онлайн-фотоконкурс «Мій домашній улюбленець» (протягом тижня)
|
Ціннісне ставлення до себе; Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності
|
Класні керівники |
5-11
1-4 |
|
12.09-16.09 |
1.Проведення Тижня протидії булінгу.(за окремим планом) |
Ціннісне ставлення до себе; Ціннісне ставлення до суспільства і держави; Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Загальнокультурна грамотність. |
ЗВР Пед.орг Класні керівники |
1-11 |
|
21.09 |
1.Інформаційна хвилина, присвячена Всесвітньому Дню миру: «Хай буде мир на всій землі»
|
Ціннісне ставлення до себе; Ціннісне ставлення до суспільства і держави; Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Загальнокультурна грамотність. |
Класні керівники |
1-11 |
|
22.09 |
3. Години спілкування з нагоди відзначення Дня партизанської слави та річниці партизанського руху в Україні у період Другої світової війни 1939-1945 рр.: «Народ пам’ятає , народ славить» (1-4 кл.), «Ваш подвиг наш оберіг», (5-7 кл.); «Подвиги підпільно-партизанського руху в роки Другої світової війни» ( 8-11 кл.); 2.День пам’яті трагедії Бабиного Яру Відео «Біль нашої пам’яті»
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Загальнокультурна грамотність
Соціальні і громадські компетентності |
Педагог-організатор |
8-11
5-11
5-11 |
|
23.09 |
1.Проведення фоточеленджу: «Осінній букет. Композиції з квітів»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва; Ціннісне ставлення до природи; Ціннісне ставлення до праці;
Загальнокультурна грамотність. |
Пед.орг Класні керівники |
1-11 |
|
30.09 |
День бібліотек. Запис відео декламування віршів улюблених письменників до Всеукраїнського дня бібліотек «Читай українською»
|
|
Класні керівники Вчителі української мови та літератури Бібліотекар |
1-11 класи |
|
Протягом місяця: |
1.Методичне об’єднання: «Сучасний погляд на національно-патріотичне виховання».
2.Методична оперативка: «Правила безпеки для учасників освітнього процесу під час війни»
3.Онлайн- консультації для класних керівників: «Життя в умовах війни. Волонтерство»
4. Онлайн-засідання учнівської ради
|
- |
ЗВР |
- |
|
Жовтень
Місячник національно-патріотичного виховання
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
03.10 |
1.День людей похилого віку. Проведення інформаційних онлайн хвилинок «Сивина на скронях - мудрість у очах», конкурс малюнків «Мій дідусь та моя бабуся» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Соціальні і громадські компетентності |
ЗВР Класні керівники |
1-11 класи |
|
04.10 |
1.Створення відеокліпів до Всесвітнього дня захисту тварин «Мої домашні улюбленці»
|
Ціннісне ставлення до тварин;
Соціальні і громадські компетентності |
Класні керівники |
1-8 |
|
05.10 |
День Вчителя 1.Проведення онлайн-уроку для вчителів від учнів 11 класу. «Урок від учнів для найкращих вчителів» 2.Створення відеопривітання до Дня Вчителя 3.Проведення флешмобу у фейсбуці #Вдячнівчителю
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Загальнокультурна грамотність. |
ЗВР Пед.орг |
1-11 |
|
03.10-14.10 |
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності |
ЗВР Пед.орг Класні керівники Вчитель ЗУ |
1-11 |
|
14.10 |
1.14 жовтня-ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА Проведення онлайн-вікторини для хлопців «Нумо хлопці!»
2.Проведення онлайн виховних годин до Дня Українського козацтва та Дня Захисника: «Вдячні Вам за мужність».
3.Перегляд відео-презентації до Дня здорового харчування: « Здорове харчування - запорука здоров‘я»
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави; Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Соціальні і громадські компетентності |
ЗВР Пед.орг Класні керівники Вчитель ЗУ |
1-11 |
|
18.10 |
1.Інформаційно-профілактичний дайджест на сторінках соц мереж «Не стань жертвою торгівлі людьми» до Європейського Дня боротьби з торгівлею людьми |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності |
Класні керівники Психолог
|
5-11класи |
|
20.10 21.10 |
Перегляд та обговорення художніх і документальних фільмів, присвячених визволенню України від загарбників на сторінках соц.-мереж
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності |
Класні керівники
|
5-11 |
|
21.10 |
1.Інформаційна онлайн-хвилинка до Міжнародного дня Організації Об’єднаних Націй.
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності |
Класні керівники
|
1-11 |
|
28.10 |
1.Години спілкування онлайн до Дня визволення України від фашистських загарбників. «Визволення мого міста», «Міста герої України».
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентност |
ЗВР Пед.орг Вчитель історії |
|
|
Протягом місяця: |
|
- |
Вчителі ліцею |
1-11 |
|
Листопад
Місячник здорового способу життя
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
01.11 |
1. Фоточелендж «Тиждень здорового способу життя в моїй родині» (протягом листопада) 2.Читацькі онлайн вікторини для 3-4 класів 3.Години спілкування «Подорож алеєю прав людини»
|
Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до сім’ї , родини, людей;
|
Класні керівники |
1-11 |
|
07.11-11.11 |
1.День української писемності та мови. Виховна година «Там, де живе рідна мова, живе український народ» 2.Проведення тижня української писемності та мови (за окремим планом) 3.Флешмоб декламування улюбленого вірша про мову. 4.Участь у загальнонаціональному диктанті єдності 2022. 5.Онлайн-бесіди «Звідки бере свій початок українська мова?»
|
Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до сім’ї , родини, людей; Ціннісне ставлення до культури і мистецтва; Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Спілкування державною мовою (і рідною у разі відмінності мовами) |
ЗВР Вчителі української мови |
1-11
9-11
5-11
1-11 |
|
14.11 |
1.16 листопада-Міжнародний день толерантності, запроваджений ЮНЕСКО – Години спілкування онлайн: «Толерантність повинна стати ознакою нашого життя» - Відправка презентацій у класні спільноти до Міжнародного дня толерантності «Ти знаєш, що ти – людина?». Перегляд короткометражного соціального фільму.
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Класні керівники |
1-11 |
|
18.11 |
Всесвітній День прав дитини. - Онлайн конкурс малюнків, колажів «Конвенція ООН Про права дітей в малюнках», публікування робіт на сайті закладу у фейсбук #правадитини - години спілкування онлайн «Великі права – маленької дитини»
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей; Ціннісне ставлення до культури і Мистецтва;
Уміння навчатися впродовж життя.
|
ЗВР Пед.-орг. |
1-11 |
|
22.11 |
1.День гідності та свободи. Години спілкування, перегляд відео матеріалів, обговорення до Дня Свободи і Гідності України «Найкращих вибрали й забрали небеса..»
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності |
ЗВР Пед.орг Вчитель історії |
5-11 |
|
25.11 |
Фоточелендж «Біла стрічка» до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності |
ЗВР Пед.орг Вчитель історії |
9-11 |
|
28.11 |
День пам’яті жертв голодомору -Онлайн-бесіди «Такого ще земля не знала» до Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій. - Всеукраїнська акція «Засвіти свічку». - Інформаційна онлайн-хвилинка, присвячена вшануванню пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій «На вікні свіча миготіла».
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави; Ціннісне ставлення до людей;
Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг Вчитель історії |
8-11 |
|
Протягом місяця: |
|
|
Вчителі ліцею |
1-11 |
|
Грудень
Місячник патріотичного виховання
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
01.12 |
1.Всесвітній день боротьби зі СНІДом - Акція «Червона стрічка» - Проведення відеодайджесту: «СНІД. Подумай про майбутнє, обери життя»
|
Ціннісне ставлення до себе; Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
Екологічна грамотність і здорове життя. |
ЗВР Медична сестра
|
7-11 |
|
03.12 |
1. Міжнародний день інвалідів. - Добрі справи до Міжнародного дня інвалідів «Допоможи тому, хто цього потребує».
|
Ціннісне ставлення до людей;
Соціальні і громадські компетентності. |
Класні керівники
|
1-11 |
|
04.12 |
1.Міжнародний день волонтерів Онлайн-обговорення «Своє життя вони обов’язку віддали…».
|
Ціннісне ставлення до людей; Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності. |
Класні керівники |
1-11 |
|
06.12 |
День Збройних Сил України 1.Онлайн конкурс малюнків: «Зі святом, захисники!» 2.Відео флешмоб воїнам-захисникам «Дякую ЗСУ за мирне небо!» до Дня Збройних сил України 3. Онлайн-марафон творчих есе, віршів «Герої для нас як приклад…» до Дня Збройних Сил України 4.Виховні години «Герої не вмирають». Перегляд відео.
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави; Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг Класні керівники Вчитель ЗУ
|
1-11 |
|
07.12 |
1.Всесвітній День Української хустки: Фотофлешмоб: «Пам’ятаємо, відроджуємо, популяризуємо!»
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави; Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг |
1-11 |
|
12.12 |
1.Правове онлайн-змагання до Міжнародного дня захисту прав людини «Кращий правознавець школи».
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
|
Вчитель правознавства |
10-11 |
|
13.12 |
Андріївські вечорниці 1.Перегляд відеоматеріалів. Виникнення свята, традиції, обряди.
|
Ціннісне ставлення до себе; Ціннісне ставлення до культури і мистецтва; Загальнокультурна грамотність. |
ЗВР Пед.орг |
1-11 |
|
14.12 |
1.День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС - Перегляд відео матеріалів: «Чорнобиль не має минулого часу» 2. Години спілкування до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (1-11 кл.)
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави; Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Пед.орг Класні керівники |
5-11 |
|
19.12 |
День Святого Миколая - Проведення онлайн-бесіди «Святий Миколай, до нас завітав»
|
Ціннісне ставлення до себе; Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей; Ціннісне ставлення до культури і мистецтва; |
Класні керівники |
1-7 |
|
26.12- 30.12 |
Дні безпеки життєдіяльності напередодні зимових канікул та святкування новорічних свят «Будьте обережні!!!»
|
Ціннісне ставлення до себе
Загальнокультурна грамотність. |
Класні керівники |
1-11 |
|
29.12 30.12 |
Театралізоване дійство «Новорічні казка».
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Загальнокультурна грамотність. Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг Класні керівники |
1-11 |
|
Протягом місяця: |
Методична оперативка щодо ефективності виховного процесу в школі та в класних колективах. ЗД з ВР 2.Онлайн-челендж на кращу новорічно-різдвяну композицію на тему: «Замість ялинки святковий букет» 3.Засідання учнівської ради. 4. Тематично-ігрові та музично-розважальні програми в дні зимових канікул (згідно окремого плану)
|
|
Вчителі ліцею |
1-11 |
|
Січень
Місячник громадянського виховання
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
11.01 |
Розучування колядок та щедрівок, відеофлешмоб: «Моя улюблена колядка, щедрівка»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Загальнокультурна грамотність.
|
Класні керівники |
1-11 |
|
23.01 |
Всесвітній День обіймів. Фотофлешмоб «Подаруй тепло своїх обійм…»
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Загальнокультурна грамотність. |
ЗВР |
1-11 |
|
24.01 |
День Соборності (день злуки) Онлайн година спілкування, присвячена Дню Злуки УНР та ЗУНР в єдиній українській державі.
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Спілкування державною мовою. Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг Вчитель історії Класні керівники |
1-11 |
|
16.01-21.010 |
Декада: «Допоможемо зимуючим птахам» Збір матеріалу про птахів, які зимують у селі. -Рейд «Нагодуй птахів взимку, зроби вдома годівничку»(фотозвіт)
|
Ціннісне ставлення до природи;
Соціальні і громадські компетентності. |
Класні керівники |
1-11 |
|
27.01 |
Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту. Проведення інформаційної хвилинки онлайн: «Голокост трагічна сторінка в історії»
|
Ціннісне ставлення до людини та історії народу;
Спілкування державною мовою. Соціальні і громадські компетентності |
ЗВР Пед.орг Вчитель історії |
5-11 |
|
30.01 |
День пам'ятi Героїв Крут - Години спілкування, перегляд відео матеріалів онлайн: «Їх там 300 до бою пішло… Захищали свою Україну». - Перегляд документального фільму: «Герої України.Крути.Перша незалежність»
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Інформаційно-цифрова компетентність. |
ЗВР Пед.орг Вчитель історії |
5-11 |
|
Протягом місяця: |
Інструктаж з ТБ «Правила поведінки на кризі»
|
|
Вчителі ліцею |
1-11 |
|
Лютий
Місячник основ безпеки життєдіяльності, фізичної культури та спорту
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
06.02-10.02 |
Фотофлешмоб «Зимова казка в моєму селі».
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Загальнокультурна грамотність.
|
Класні керівники |
1-9 |
|
08.02 |
День безпечного інтернету Проведення перегляду відео матеріалів : «Безпечний інтернет та соціальні мережі»
|
Ціннісне ставлення до себе; Ціннісне ставлення до суспільства;
Інформаційно-цифрова компетентність |
Класні керівники |
1-11 |
|
14.02 |
День Святого Валентина. - Проведення віртуальної гри: «Хлопці чи дівчата?» - Проведення інформаційної хвилинки онлайн: «Історія свята та традиції святкування в різних країнах»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Загальнокультурна грамотність. |
ЗВР Пед.орг |
5-11 |
|
21.02 |
День Героїв Небесної Сотні - Акція «Ангели пам`яті». - Виховна година онлайн: «Вони помирали, щоб жила Україна» -Конкурс малюнків на сторінці ліцею у фейсбуці присвячена героям Небесної Сотні.
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг Вчитель історії |
7-11 |
|
21.02 |
День рідної мови Проведення інтелектуальної віртуальної гри «Мова єднає всіх»
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Спілкування державною мовою ( і рідною у разі відмінності мови) |
ЗВР Вчителі української мови |
5-11 |
|
Протягом місяця: |
Протягом місця: 1.Бесіди з медсестрою «Грип та його профілактика» 2. Проведення виховних годин iз запобігання поширенню ГРВІ COVID – 19
|
|
Вчителі ліцею |
1-11 |
|
Березень
Місячник художньо-естетичного виховання
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
08.03 |
Міжнародний жіночий день Відеопривітання від учнів для вчителів : «Дякуємо вам за все»
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Загальнокультурна грамотність. |
ЗВР Пед.орг Класні керівники |
1-11 |
|
09.03 |
День народження Тараса Шевченка. Декламування Шевченківської поезії «Кобзареві передзвони» Фотофлешмоб малюнків присвячених життю та творчості Т.Г.Шевченка
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Загальнокультурна грамотність. |
ЗВР Пед.орг Вчителі української літератури |
5-11 |
|
10.03 |
Бесіди онлайн до Дня Гімну України: «Душу й тіло ми положим» |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності. |
Класні керівники |
1-11 |
|
24.03 |
Проведення інформаційної хвилинки онлайн до Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом. Перегляд фільму «Збережи своє життя»
|
Ціннісне ставлення до себе; Ціннісне ставлення до людей;
Екологічна грамотність і здорове життя. |
ЗВР Практичний психолог Медична сестра |
5-11 |
|
Протягом місяця: |
|
|
Вчителі ліцею |
1-11 |
|
Квітень
Місячник екологічного виховання
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
01.02 |
День Гумору - Фотофлешмоб карикатур «Сміхопанорама» «Веселковий тиждень»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Загальнокультурна грамотність |
ЗВР Пед.орг Вчитель образотворчого мистецтва |
5-11 |
|
05.04 |
Проведення онлайн-тренінгу з учнями: «Ти і твої друзі»
|
Ціннісне ставлення до людей;
Загальнокультурна грамотність |
ЗВР Практичний психолог |
5-7 |
|
06.04 |
Конкурс малюнків «Моя країна – Україна»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Загальнокультурна грамотність |
ЗВР Пед.орг Вчитель образотворчого мистецтва |
1-11 |
|
07.04 |
Всесвітній день здоров’я -конкурс малюнків ; -Проведення години спілкування онлайн «Здоровий спосіб життя»
|
Ціннісне ставлення до себе;
Екологічна грамотність і здорове життя. |
ЗВР Пед.орг Класні керівники Вчитель образотворчого мистецтва |
1-11 |
|
11.04 |
Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів Проведення інформаційної хвилинки. Відео перегляд матеріалів «Моє життя - свобода»
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг Вчитель правознавства |
9-11 |
|
26.04 |
Міжнародний день пам’яті Чорнобиля. Бесіди онлайн: «Сум і біль Чорнобиля» Переляд відео-фільмів про Чорнобильську трагедію
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави.
Соціальні і громадські компетентності. Екологічна грамотність і здорове життя |
ЗВР Пед.орг Класні керівники Вчитель історії |
7-11 |
|
28.04 |
Всесвітній день охорони праці. Година спілкування онлайн : «Безпечне та здорове майбутнє праці»
|
Ціннісне ставлення до праці;
Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг Класний керівник |
5-11 |
|
Протягом місяця: |
|
|
Вчителі ліцею |
1-11 |
|
Травень
Місячник родинного виховання
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
08.05 |
День Матері. (08.05) Створення відеоролику «Материнська любов найсвятіша!» Виставка малюнків на сайті ліце «Моя найкраща матуся»
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Загальнокультурна грамотність. |
ЗВР Пед.орг Класні керівники Вчитель образотворчого мистецтва
|
1-11 |
|
08.05-09.05 |
День пам’яті та примирення в Україні.(08.05) - Проведення онлайн виховної години: «Пам’ятаємо!Перемагаємо» - Виставка малюнків на сайті ліцею«Пам’ятаємо своїх героїв»
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до сім’ї, культури, людей.
Соціальні і громадські компетентності |
ЗВР Педагог організатор Вчитель історії Класні керівники |
5-11 |
|
15.05 |
Міжнародний день сім’ї (15.05) Фотофлешмоб «Моя сім’я» Інформаційна хвилинка онлайн: «Ти і твоя сім’я»
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
Загальнокультурна грамотність. |
ЗВР Пед.орг Класні керівники |
1-11 |
|
18.05 |
День вишиванки Флешмоб до дня вишиванки: «У рідному краю цвітуть вишиванки» Година спілкування онлайн: «Вишиванка – оберіг нації»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
Загальнокультурна грамотність.
|
ЗВР Пед.орг Класні керівники
|
1-11 |
|
16.05 |
День пам’яті жертв політичних репресій Інформаційна хвилинка: «Пам’ять та скорбота
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Соціальні і громадські компетентності. |
ЗВР Пед.орг Класні керівники
|
|
|
Протягом місяця: |
Виховна година онлайн «Прощання з початковою школою
3.Свято Останнього дзвоника « Ось і все! Нам дзвоник пролунав
|
|
Вчителі ліцею |
1-11 |
|
Червень
Дата |
Зміст виховної діяльності (тема та форма проведення) |
Виховуємо цінності та компетентності |
Відповідальні за проведення |
Вікова категорія |
Примітка |
|
Випускний вечір: Ось і все! Наш дзвоник продзвенів
|
|
|
|
|